eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy licznik elektroniczny jednokierunkowy - jak zadziała przy wpuszczaniu energii z drugiej strony? › Re: Nowy licznik elektroniczny jednokierunkowy - jak zadziała przy wpuszczaniu energii z drugiej strony?
  • Data: 2017-05-31 18:42:57
    Temat: Re: Nowy licznik elektroniczny jednokierunkowy - jak zadziała przy wpuszczaniu energii z drugiej strony?
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-05-31 o 14:55, Lisciasty pisze:

    > Nie mam pojęcia ile tego wyjdzie w praktyce. Za ogrzewanie zejdę raczej
    > w okolice 1500-1600. A 3 tys. rocznie za energię do chałupy? To chyba
    > trochę dużo? W mieszkaniu płaciłem 100-130 zeta, w domu pewnie będzie
    Też tak płaciłem jak mieszkałem w bloku.
    > więcej, ale chyba nie aż tak dużo więcej?
    Może być dużo więcej, ja teraz płacę 225zł/m,
    więcej świateł, więcej komputerów, telewizorów, pompy, pompki, piec CO,
    routery, wzm telewizyjne, rozdzielacze i się nazbiera.
    Sam się dziwię że aż tyle, ale aby to zweryfikować musiałbym kupić
    licznik 3F i podpiąć na tablicy na krótko, aby wiedzieć czy to co
    energetyka mierzy to prawda.

    --
    Pozdr
    Janusz