    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sat, 3 Jan 2015 01:40:11 -0800 (PST)
    <m7rcbb$9ar$1@node1.news.atman.pl> <m832o7$td4$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <m83dpr$boe$1@node2.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <m84fk0$ggp$1@speranza.aioe.org>
    <d...@g...com>
    <8...@g...com>
    <m85udg$s73$1@node2.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <5...@g...com>
    <m862l8$37m$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <8...@g...com>
    <a...@g...com>
    <3...@g...com>
    <a...@g...com>
    <1...@g...com>
    <d...@g...com>
    <c...@g...com>
    Subject: Re: Nowy świecki zwyczaj
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 2 stycznia 2015 20:17:08 UTC+1 użytkownik k...@g...com napisał:
    > 30 sekund trzeba żeby sprawdzić liczby. Dalej nie piszesz ile zbrodni byś
    zaakceptował.

    zbrodni żadnej. Ale to oczywiscie nie znaczy ze gdyby jakis biskup po pijaku zgwałcił
    i zabił małego chłopca to ja sie wypisze z koscioła, zdaje sie ze tego oczekujesz.
    Nie wypisze sie z koscioła dlatego ze w sredniowieczu było sredniowieczne myslenie.

    >patronatem i przyzwoleniem morduje lub pozwala mordować ludzi to chyba jest to
    ludobójstwo.

    "Chyba" to jest właściwe słowo. Jak nie rozumiesz definicji ludobójstwa to go nie
    uzywaj, a jak go używasz inaczej niz definicja to to napisz.
    KK oczywiscie niósł wiare na inne obszary - nigdy nie było celem eksterminacja
    ludzkosci. A co robiła potem na tych terenach władza świecka to inna bajka.
    Demagogie pan siejesz - w tym temacie jak zwykle...

    >Czy sto lat temu słyszał ktoś o wykorzystywaniu dzieci przez księży. Nikt nie
    słyszał. Ale to że nikt nie słyszał nie znaczy że takich zdarzeń nie było.

    Zieeeew, wysil sie. Czy ktos slyszal zeby twój ojciec zgwałcił małego chłopca? Nikt o
    tym nie słyszał ale to przecież żaden dowód...

    >W katolickiej Irlandii wyłażą brudy z katolickimi sierocińcami i domami samotnych
    matek prowadzonymi przez zakonnice.

    Jakie brudy? Cóż one złego zrobiły? Jak zaczniemy drążyć (nie za bardzo mi sie chce)
    to okaże sie ze całe info masz spreparowane z lewackiej pracy a sprawa jest jak
    zwykle rozdmuchana do granic możliwości.

    >Świadkowie Jehowy na przykład. Nie ciągną za sobą ogona gwałtów i morderstw. Czy do
    wierzenie koniecznie musi być watykański pośrednik?

    Do wierzenia nie. Do zbawienia tak.

    b.