    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sat, 3 Jan 2015 02:51:21 -0800 (PST)
    <m7rcbb$9ar$1@node1.news.atman.pl> <m832o7$td4$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <m83dpr$boe$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <e...@g...com>
    <m83ttl$21h$1@speranza.aioe.org>
    <7...@g...com>
    <m8478i$qar$1@speranza.aioe.org>
    <7...@g...com>
    <m849ib$8vl$2@node2.news.atman.pl> <m84cfg$c4k$1@node2.news.atman.pl>
    <m84de9$d6n$1@node2.news.atman.pl>
    <54a6f93c$0$2657$65785112@news.neostrada.pl>
    <m86v0r$v0a$1@node2.news.atman.pl>
    <54a71b27$0$2653$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Nowy świecki zwyczaj
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 2 stycznia 2015 23:27:36 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > Wręcz przeciwnie. Kościół uczy jak walczyć i nienawidzieć tych, którzy
    > są inni.

    ty sobie wymyslasz to co ci do teorii pasuje - kosciółsie co najwyzej domaga
    sprawiedliwosci - fakt ze to by nie było miłe dla komuchów -ale naszym zadaniem nie
    jest im robic dobrze.

    > Wybacz, ale jak słyszę bez przerwy z ust księży i osób "nawiedzonych",
    > że komuna to było największe zło, że Jaruzelski jest największym
    > zbrodniarzem

    Ja sie zgodze ze komuna to była zła, jaruzel zostałnie rozliczony - a gdzie tu jest
    nienawisc?

    > Dzięki Twojej obojętności palone są tęcze i buduje się nienawiść do
    > wszystkich, którzy są inni.
    > Osobiście uważam za skurwysyństwo obstawianie każdej ulicy i każdego
    > skrzyżowania krzyżami i organizowanie manifestacji i palenie tęcz.
    > Jestem z tych, którzy uważają, że albo zezwalamy na manifestowanie
    > swojej odmienności wszystkim, także i Katolikom, albo wszystkim
    > zabraniamy i nakazujemy zlikwidować wszystkie symbole odmienności,
    > zarówno krzyże jak tęcze.

    Gdybys był łaskaw przemyślec temat długofalowo pod kątem polskiej racji stanu to bys
    zmienił zdanie.

    b.