  • Data: 2015-01-03 22:38:09
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: "Winiecki" <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:ed885e51-8909-461f-9176-fdf383bc955f@googlegrou
    ps.com...
    W dniu czwartek, 1 stycznia 2015 10:07:20 UTC+1 użytkownik Winiecki napisał:
    > Mylisz się.
    > Świadomym niewierzącym to krzyże przeszkadzają
    > w miejscach publicznych, w których muszą przebywać niewierzący i wierzący.
    > Po co pies obsikuje miejsca w których przebywa ??
    > Po co zwierzeta znaczą swoje terytorium ??
    > To samo jest z krzyżami i innymi znakami ideologicznymi. To jest znak
    > dla innych : wara stąd (z miejsca publicznego) !!!! To jest nasze miejsce !!!!
    > Chcesz tu przebywać to musisz robić to co każemy !!!
    ==================
    Bud.: Krzyz wisi bo zyjemy w kraju oparym na kulturze chrzescijanskiej, gdzie
    wiekszosc jest katolicka i sobie krzyza życzy
    ==================
    Win.: Życzy :))))))
    Tak jak "życzyli" sobie krzyża w Sejmie, tak jak "życzyli" sobie religii w szkolach,
    itd. itp. Wszystko zostało wprowadzone cichcem, ukradkiem, pod osłoną nocy.
    Konkordat długo był tajny, możliwe, że nadal jest tajny, nie chce mi się sprawdzać.
    =================
    Bud.: ALE do niczego nie zmusza -to juz twoja obsesja.
    =================
    Win.: Oczywiście, obsesja :)))
    Hitler też nie zmuszał do niczego zdrożnego, on tylko stworzył religię
    i miał wyznawców, czyli uzależnionych.
    Religia Hitlera też nie zmuszała do niczego. Wprawdzie nie obiecywała
    wiecznego zycia, ale obiecywała przestrzeń życiową.
    W Polsce w bardzo wielu środowiskach święte jest to co powie
    funkcjonariusz Franciszka i nikt nie śmie mieć innego zdania.
    Znaczące partie polityczne obchodzą się z partią Franciszka jak z zgniłym jajkiem,
    bo natychmiast mogą stracić kruchą większość i znajda się inni chcący całować
    po rękach Watykan.
    Bud.: Porównaj nasza sytuacje z islamem - bedziesz wiedzial czy religia moze ZMUSZAC.
    Win.: Religia co najwyżej zmusza do kochania boga, bliźniego i nie grzeszenia.