  • Data: 2015-01-03 01:12:46
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj a raczej żal dupę ściska
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 2 stycznia 2015 23:37:49 UTC+1 użytkownik janusz_k napisał:
    > )
    > Taak? a co powiesz o cudzie z Gwadelupy czy o tym co wydarzyło/pokazało
    > się chyba w portugalii albo hiszpanii trzem dziewczynkom.
    >

    > --
    > Pozdr
    >
    > Janusz_K

    Powiem ze to lipa, taka sama jak z rozmnożeniem chleba, chodzeniem po wodzie itd. A
    co powiesz o cudzie jaki ma miejsce co roku w Hiszpanii czy Portugalii. Mają takie
    cuś z okienkiem i za szybką jest krew Jezusa. I ta krew jest w stanie stałym. Jak
    ludzie przez rok byli porządni to zdarza się cud i jak ksiądz kiwa tym czymś to krew
    się upłynnia. Poważni naukowcy prosili żeby dali to do zbadania. W życiu, to relikwia
    itp. To cwaniaki użyli metody podobnej do tej jaką badają że jakaś gwiazda to z
    czegoś jest zrobiona a jakaś planeta ma atmosferę z czegoś innego. Poszli i cichaczem
    laserem na relikwię i za chwilę wiedzieli ze tam chlorek żelazowy. W odpowiednim
    stężeniu ma takie właściwości ze jak długo nie jest ruszany to gęstnieje a jak
    poruszać to robi się płynny. Jak oszukują z jednym to dlaczego mieli by nie oszukać z
    innym?