    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Nowy świecki zwyczaj - karykatury
    Date: Mon, 26 Jan 2015 14:02:01 +0000 (UTC)
    <m9dep2$g0i$1@speranza.aioe.org> <m9dsbl$ri$1@dont-email.me>
    <54bb8418$0$2155$65785112@news.neostrada.pl> <m9gti5$j1$1@dont-email.me>
    <54c57b3d$0$12100$65785112@news.neostrada.pl>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    pa-limburga-zgorszenie-bardzo-publiczne/781sd

    > chyba mamy różne Internety

    z linka: Sześć lat temu to właśnie Geis - dziekan kapituły katedralnej
    w niemieckim Limburgu - walnie przyczynił się do tego, że biskupem tej
    diecezji, w środkowo-zachodnich Niemczech, został Franz-Peter
    Tebartz-van Elst

    czyli 6 lat temu został biskupem diecezji. Twierdzisz, że to mu tak
    zmieniło mózg, ze zaczął szastać kasą? Czy może zamiłowanie do luksusu
    miał też wcześniej?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?