eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieO tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 złRe: O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł
  • Data: 2011-01-08 21:03:34
    Temat: Re: O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pożyczanie od banku na większy % i jednocześnie lokowanie na mniejszy
    > to dobry interes ? Ciekawym tego rozumowania.

    Na byle lokacie dostaniesz 4% rocznie, a bankowi oddaję 1%....prosta
    matematyka

    > A uwzględniłeś raty płacone bankowi, które można lokować na % [jeśli
    > się kredytu nie bierze] ?

    oczywiście, przykładowo mam 300kzł, zamiast kupować za gotówkę biorę
    kredyt, w każdym miesiącu np. 2kzł oddaję raty, ale reszta dla mnie
    pracuje i zarabia więcej niż bierze bank ;-)

    poza tym zawsze mam wolną gotówkę i jak potrzebuję to nie muszę zaciągać
    kredytów gotówkowych na kilkanaście procent, jeszcze nic tańszego niż
    kredyt hipo nie wymyślono

    > P.S. I gdzież to bez ryzyka można uzyskać sporo więcej niż na lokacie ?

    trzeba sobie samemu skonstruować coś co wielu nazywa strukturą, ale
    zrobić to SAMEMU!

    --
    pozdrawiam
    RobertS