eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieO tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 złRe: O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł
  • Data: 2011-01-08 13:36:23
    Temat: Re: O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> wrote:

    > Jeśli mówisz o ofertach, które czekają aż się ktoś nad nimi zlituje to owszem.
    > Ceny transakcyjne są niższe. Jeszcze jak się poszuka okazji, to jest jeszcze
    > taniej.

    > Mówią że mieli szczęście i wykorzystali okazję.

    Szczęście i okazje można mieć w polsce. Mój znajomy parę lat temu kupił kawałek
    ziemi z knajpą, żeby było się gdzie z kumplami napić (żona goniła ich z domu).
    Teren zupełnie nieatrakcyjny, wszędzie błoto, obok jakiś budowlany park
    maszynowy. Działka była duża, ale cena śmiesznie niska, jakieś 10-15zł/m2.
    Miasto chętnie się tego pozbyło. Parę lat później (może z 6-8) zapukał do niego
    deweloper, który wymyślił że zbuduje tam osiedle. Znajomy ziemi nie sprzedał,
    wymienił na klatkę, czyli 10 mieszkań.
    Ja miałem szczęście i wykorzystałem okazję kupując w 99r. działkę za jakieś
    12zł/m2. W 2007 roku warta była 10 razy tyle, a ja żałowałem, że nie kupiłem
    tych działek 10 (w przetargu nikt nie podbijał oferty, działek było 10x więcej
    niż chętnych).

    --
    Bartek