  • Data: 2015-12-05 21:41:26
    Temat: Re: OT Ciekawosta Islamska
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-05 o 21:06, Uzytkownik pisze:

    > To uważasz, że nie powinno się w ogóle o tym mówić, a księża co najwyżej
    > za takie czyny powinni być przenoszeni do innej parafii i broń Boże żeby
    > się w to wpierd....ł prokurator, bo to jest tylko i wyłącznie w decyzji
    > Diecezji?

    Co Ty znowu wymyslasz? Kazdy przed prawem jest rowny i dobrze wiesz o
    czym jest mowa.

    > Mówienie o pedofilii księdza to jest atak na cały kościół? :)
    > Czytasz to co piszesz?

    > Masz na to jakiś dowód?

    Wlochy, koledy, choinka. Wpisz to w googla.

    > Ale są Katolikami czy nie, skoro robią to w obronie wiary katolickiej?

    Jak Cie czytam i co najmniej podobne rzeczy opowiadasz z rownym
    zaangazowaniem swoim znajomym to wcale sie nie dziwie, ze Ci wciskaja.
    Od dawna prowadzisz tu krucjate i mam wrazenie, ze gdybysmy cofneli sie
    do sredniowiecza to pierwszy w imie chorej ideologii o ktorej piszesz,
    pierwszy siegnal bys po noz.
    Jest tu wielu niewierzacych z ktorymi nie raz toczylismy dyskusje, ale
    tylko Ty przypisujesz nam przy byle okazji jakies atrybuty, ktore
    podobno determinowac ma nasza wiara. Nawet niereformowalny Kogutek nie
    przejawia takiego zaangazowania i prezentowania wszem i wobec swojego
    pogladu. A Tobie ciagle nie brak energii. A ludzie na codzien maja
    ciekawsze zajecia niz wylapywanie najdrobnieszych szczegolow do ktorych
    mozna sie przyczepic i umocnic swoj poglad. Generalnie uwazam, ze masz
    ze soba spory problem i tracisz energie na rzeczy zupelnie nieistotne
    dla Ciebie, skoro taka droge wybrales. Tylko, ze Ciebie meczy Twoja baba
    i to niestety jest problem.

    Pozdro.. TK