  • Data: 2015-12-06 13:18:12
    Temat: Re: OT Ciekawosta Islamska
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 6 grudnia 2015 10:42:14 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Nie fałszywego.
    > Ludzie ulegają stereotypizacji.

    czyli uleganiu czesto fałszywym obrazom. Co w przypadku kk jest dzialaniem celowym.
    Nie pisze sie o tym ze najwieksza w polsce instytuja charytatywną jest koscielny
    caritas. W stanach był z miesiac temu zamach w którym koles strzelal po kolei do
    ludzi, jak to u nich bywa.
    Relacje skonczyły sie dokladnie w chwili gdy okazalo sie ze on celowo mordowal
    chrzescijan - pytał i kulka. Bo tragedie chrzescijan to sie przemilcza, zeby nie
    budzic wspolczucia - ot lokalne obiektywne media.

    > Osoby bez wykształcenia nie wzbudzają aż takich kontrowersji, bo z góry
    > się zakłada, że jest to osoba o małej kulturze i niskim poziomie
    > intelektualnym. Po prostu zachowania takie pasują do wzorca
    > stereotypowego takiej osoby.

    zachowanie pedofilskie dobrze pasują do rolników i murarzy? Czytasz co piszesz?

    pistawi tvp do pionu - o jaki bedzie wrzask....

    > Dostrzegasz różnicę pomiędzy nakłanianiem do wzięcia łapówki, a
    > udawaniem dziecka, które jest nakłaniane przez zboczeńca do seksu?
    > W pierwszym przypadku była to prowokacja. W drugim zasadzka na pedofila,
    > który wcześniej przejawiał zachowania pedofilskie na forum.

    a łapówkarz nie przejawiał :) W obu przypadkach uczciwi ludzie by nie wpadli.
    Zatem skazanie kaminskiego na bezwzgledne wiezienie było jakim kuriozum - zwłasza gdy
    równolegle takich studentów sie gloryfikuje.

    > Oczywiście tylko Chrześcijanie byli mordowani, a Chrześcijanie to już
    > nie mordowali?
    > Siejesz demagogię.

    przeanalizuj w ostatnim roku, 10latach, 100latach kto kogo mordowal. Chyba ze aby
    udowodnic zło współczesnego katolicyzmu dasz przykład z palania na stosach 500lat
    temu przez protestantow :)

    pokoleniu. Spytaj byle leminga teraz czy jesli bedzie potrzeba to odda zyce za
    polske.
    > Co to są lemingi?
    > Wydaje mi się, że jakaś grupa społeczna, którą tak nazywasz w obraźliwy
    > sposób.

    wydaje mi sie za unikasz odpowiedzi. A co do leminga - jesli okresle kogos jako
    bezmyslnego, bo nie próbuje weryfikowac zródeł informacji i łyka wszystko co mu tvn
    podsunie -to go obrażam, czy okreslam?

    prawoslawnych - da sie to wszystko zorganizowac normalnie bez apolitycznej napinki.

    > * Wątpię. Pomimo, że ponad 90% polskiego społeczeństwa to Katolicy to
    > tych fanatycznych raptem jest garstka.

    tak- ale z drugiej strony jest konserwatywna, i roznym tam wynalazkom ideowym jest
    jednak przecina.

    > Stanowcza większość Katolików jest przeciwna państwu wyznaniowemu i chce
    > rozdziału kościoła od państwa.

    wyobraz sobie ze ja tez jest przeciwko panstwu wyznaniowemu :)

    No ale gdyby co to zgadzasz sie?

    b.