  • Data: 2015-12-05 21:25:39
    Temat: Re: OT Ciekawosta Islamska
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 5 grudnia 2015 21:06:30 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > Mówienie o pedofilii księdza to jest atak na cały kościół? :)
    > Czytasz to co piszesz?

    Czytam :) Oszustwem i atakiem na cały kosciół jest próba sprawienia wrażenie ze
    przestępstwa pewnego typu wiążą sie prawie wyłącznie z kosciołem, gdy prawda jest
    zupełnie inna.
    I nie twierdze zeby nie pietnowac, ale jak zwykle chciałbym słyszec prawde a nie
    propagande.

    postawic, a w stanach wystawic jasełek. Bo obraża :)

    > Masz na to jakiś dowód?

    zakaz jaselek
    http://tv.se.pl/wiadomosci/sad-zakazal-wystawiania-j
    aselek-faworyzuja-konkret,12176/
    http://polscott24.com/w-birmingham-nie-bedzie-jasele
    k-w-szkolach-to-obraza-muslimow/

    protesty przeciw zakusom
    http://www.deon.pl/religia/kosciol-i-swiat/z-zycia-k
    osciola/art,3976,zakaz-koled-i-jaselek-w-szkolach-w-
    anglii.html

    pomnik
    http://www.fakt.pl/wydarzenia/sad-w-francuskim-ploer
    mel-kaze-rozebrac-pomnik-jana-pawla-ii,artykuly,5426
    56.html

    zakaz choinki
    http://www.pardon.pl/artykul/10355/holandia_choinka_
    tez_obraza_muzulmanow

    http://www.polskatimes.pl/artykul/1073084,nie-zycz-w
    esolych-swiat-by-kogos-nie-obrazic-poprawni-politycz
    nie-amerykanie-niszcza-magie-swiat,id,t.html

    http://ndie.pl/zakaz-swiatecznych-symboli-berlinie-z
    eby-nie-ranic-uczuc-religijnych/

    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/w-dunskim
    -miescie-zniesli-boze-narodzenie,288644.html

    >zj i sie rozkręca :) Nie wiem jak to wygląda, ale katol powinien sie zachowac
    przyzwoicie. Jesli tak nie robi to zle postępuje. Tyle ze to nie dowód na fałszywosc
    religii jako takiej.

    > Ale są Katolikami czy nie, skoro robią to w obronie wiary katolickiej?

    katolikami są, może i głupimi, kto ich tam wie. Tyle ze ciezko osądzac bo sprawe znam
    wylacznie z jednej i na dodatek zaangażowanej strone czyli od ciebie.

    b.