    From: Tomek <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: (OT) Polska w UE takie moje spostrzeżenia
    Date: Sun, 04 May 2014 22:45:04 +0200

    W dniu 04.05.2014 12:32, Pawel "O'Pajak" pisze:
    > Powitanko,
    >

    > Jak jeszcze wierzysz w korzysci wynikajace rzekomo z Polski w UE, to
    > spróbuj ustalic, wydawaloby sie, prosta rzecz: bilans - ile pieniedzy
    > wydalismy na UE, a ile z niej otrzymalismy. Ja zadalem sobie ten nie
    > maly trud i... nie potrafie. Strona MinFinu niby zawiera potrzebne
    > informacje, ale jakos nie znam twardziela, co by obliczyl: wydalismy x,
    > dostalismy y. Suche liczby, nie licze kosztow dostosowania sie do prawa
    > UE przez chocby przedsiebiorcow, wzrostu biurokracji itp.
    > Slysze tylko ciagle, ze y>x, nawet padaja jakies liczby z sufitu, ale
> [...]

    Najciekawsze - najbardziej zakazane :pp ..chociaz to tez tuba drugiej
    strony, ale chociaz zadaja te pytania :)
    http://www.radiomaryja.pl/multimedia/polska-w-europi
    e/ sluchaj od 7:35
    Jakby tuba michnika powtarzala to pytanie dzien w dzien to rzad w koncu
    musialby ten bilans podac. Generalnie otaczajace nas media mamy do dupy.
    ...ale to juz temat na grupe polityka.costam...