    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: (OT) Polska w UE takie moje spostrzeżenia
    Date: Mon, 5 May 2014 21:00:11 +0200
    <lk698q$eeb$16@dont-email.me> <lk7qhs$tql$1@news.task.gda.pl>
    <lk85nh$gkf$1@news.task.gda.pl>
    <3...@g...com>

    Adam wrote:

    > A Ty pragniesz zeby rzadzil Toba zul spod budki z piwem ? :-)
    > Biedny zamiast rzadzic bedzie tylko kombinowal co by tu ukrasc.

    wiesz jak byłem młody i głupi to miałem prawie korwinistyczne poglądy na
    ekonomie, z czasem jednak zmądrzałem i zauważyłem że bogaci bardzo czesto są
    dlatego bogaci bo nie maja skrupułów aby kraść na dużą skalę.

    Niestety wszystko wskazuje że oddanie włądzy ludziom bogatym nie jest
    gwarancją że nie będzie nikt kradł, jest tylk gwarancją że bogaci tak
    ustawią prawo aby im było coraz lepiej kosztem pozostałych grup społecznych.

    Kilka razy już przytaczano lata 60 ub wieku gdy prezes GM zarabiał bardzo
    dobrze ale jego zarobki były tylko kilka set razy wyższe niz zarobki
    pracowników w jego firmie. No i GM płąciło olbrzymie podatki.

    Dzisiaj to najbiedniejsi płącą podatki bogaci włąściwie wogóle nie płacą
    podatków.