  • Data: 2014-05-06 10:40:35
    Temat: Re: (OT) Polska w UE takie moje spostrzeżenia
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:6235bd56-78f2-46eb-a733-9dc151b19632@go
    oglegroups.com...

    > Przyznac sie - kto ogladal rozpoczecie, zakonczenie i same zawody
    > paraolimpijczykow w tym roku? Znacie chociaz jednego zlotego medaliste?
    > No ja nie znam nikogo, kto zna. Ta kase moznaby wydac zdecydowanie lepiej
    > na potrzeby niepelnosprawnych :)

    Bo paraolimpiana nie jest dla niepełnosprawnych ale dla działaczy i
    związków - ot taki medialnie pozytywny sposób na wyciąganie kasy o państw.

    To że nie oglądasz i nikt z Twoich znajomych nie ogląda to dobrze. Głosujemy
    nogami i portfelem więc jak nikt tego nie będzie oglądał i się tym
    interesował to za jakiś czas to umrze śmiercią naturalną.

    Niestety sam nie wierzę w ten scenariusz :-( bo nie wierzę w to że myślący
    zaczną stanowić większość w społeczeństwie. Od wieków było tak że rządziła
    myśląc mniejszość. Niestety rewolucja francuska wprowadzono rządy motłochu,
    a komuniści i socjaliści (czy to z prawa czy z lewa) to kontynuują.

    Pozdrawiam
    Ergie