  • Data: 2014-05-05 23:48:50
    Temat: Re: (OT) Polska w UE takie moje spostrzeżenia
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 5 maja 2014 23:39:12 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > popierasz go w kwestii niepe�nosprawnych, narkotyk�w czy obecnie ruskich?

    W wiekszosci tak. Ci co nie popieraja tak naprawde nie wiedza "co mial na
    mysli" bo wiedze czerpia z wyrwanych z kontekstu fragmentow wypowiedzi,
    wyrwanych przez jego przeciwnikow :-)

    Co do osob niepelnosprawnych - a jaki niby jest jego stosunek do nich? On
    ich chce traktowac jak pelnosprawnych (a przeciez wiekszosc z nich sama
    by tego chciala :)

    http://nczas.com/wazne/korwin-mikke-o-likwidacji-dzi
    eci-niepelnosprawnych/

    Z czym konkretnie sie nie zgadzasz? :-)