    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: [OT] Re: Czyszczenie komina przez kominiarza
    Date: Thu, 23 Oct 2014 09:44:49 +0200
    <m26klj$qnn$2@speranza.aioe.org>
    <7...@g...com>
    <544752b0$0$12622$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <54477031$0$12635$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <m290nb$oqa$1@speranza.aioe.org>
    <a...@g...com>
    <54481cc0$0$11144$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>

    dyskusyjnych:6a3d7bf6-ac5c-4a40-b9dd-c5c66acd83c2@go
    oglegroups.com...

    > Kurcze to taki typowo polskie chyba:

    Niestety, z tym że nie polskie a Ghost'owskie. Nie wszyscy Polacy tak mają,
    nawet nie większość, a śmiem twierdzić że spora mniejszość. Tyle że niestety
    to jets ta głośna mniejszość która "jest wszędzie".

    > Jak ktoś osiągnie sukces w mniejszej czy większej skali to wysmiac
    > zdyskredytować itp.
    > Kurcze skoro Adam pewnie ciężko przez lata pracował nad rozwojem swojej
    > firmy, firma przynosi dochody, rozwija się, człowieka dzięki temu stać na
    > to czy owo to > czemu ma o tym nie pisać. Czy my Polacy musimy tylko
    > narzekać, krytykować itp.?

    Bo niektórzy są głupi i nie rozumieją że jak ich sąsiad jest bogaty to
    lepiej dla nich bo płaci większe podatki z których oni też korzystają.

    > To chyba taka zazdrość że komuś się udało, nie ukrywa tego itp.

    Ludzie normalni wnioskują tak: Sąsiad ciężko pracował i kupił sobie nowe
    auto. Ja też chcę nowe auto to będę ciężej pracował/wezmę
    nadgodziny/poszukam pracy dodatkowej.

    Chory człowiek wnioskuje tak: Sąsiad kupił nowe auto to pewnie oszukiwał
    kradł i mordował bo skoro ja sobie nie mogę pozwolić na nowe auto to znaczy
    że nikt inny uczciwy też nie może.

    Pozdrawiam
    Ergie