  • Data: 2014-10-23 10:43:58
    Temat: Re: [OT] Re: Czyszczenie komina przez kominiarza
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 23 października 2014 10:20:39 UTC+2 użytkownik Piotrek napisał:

    > Bez przesady. Z całym szacunkiem dla trudu Adama włożonego w rozwój
    > biznesu i jego firmy, ale ta skala sukcesu to nie jest nic
    > niespotykanego w branży IT.

    Pewnie ze nic niespotykanego. Czy ja gdzies temu zaprzeczam? :-)
    Czy ja gdzies napisalem ze jestem najlepszym przedsiebiorca? Czy ja gdzies
    napisalem ze mam najlepsza firme hostingowa? Czy ja gdzies napisalem ile
    zarabiam? Ani razu :-) To Ghost i podobni wyciagaja takie wnioski :-)

    > A im dalej od "kopania rowów", tym kasa większa. I to po u obu stron:
    > zarówno pracodawcy jak i pracobiorcy.

    Akurat przy kopaniu rowow mozna niezle zarobic (oczywiscie bedac szefem :)))
    Wiem bo przez pewien czas mialem swoja koparke (w czasie budowy domu) tylko
    trzebaby sie zajmowac tylko tym, a na to nie moglem sobie pozwolic :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.