  • Data: 2011-09-05 13:15:11
    Temat: Re: [OT]Re: Elektryka w wykonaniu amatora - część 2
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup

    >a ja ogrodzenie zlikwidowałem po 15latach - amerykanski model dostępu do
    >domu okazał sie najlepszy :)

    Również z zoną do takiego wniosku doszliśmy. Niestety trochę za późno i
    ogrodzenie z przodu(dwie bramy, furtka) już mamy;((
    W nowym domu nie będzie z przodu żadnego płotu furtek itp. tylko podjazd i
    drzwi wejściowe;))
    A na granicy z sąsiadem mieliśmy tymczasowy plot z siatki leśnej- właśnie
    zostaje rozebrany i nic innego tam nie będzie. Znaczy jest tam wysoki na ok
    60-80cm żywopłot z berberysa czerwonego i to wystarczy.

    -- Pozdrawiam

    Kris