  • Data: 2014-02-07 08:13:33
    Temat: Re: [OT] Re: Kto ma duży garaż w domu albo dwa?
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-02-06 18:39, Budyń wrote:
    > Użytkownik "twistedme" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > nie czytałem, zajrzałem na szybko - no i gdzie ten socjalizm?

    Gdzie go tam nie ma??
    Pomijam fakt, że jest to stek życzeniowych ogólników w stylu "Polacy -
    niezależnie od miejsca zamieszkania - muszą mieć takie same szanse na
    godne życie, dostęp do opieki zdrowotnej, oświaty, kultury, urzędów" -
    niczym z przemówień z minionego okresu.

    Wg tego PiS-owskiego programu niemal do wszystkiego ma się mieszać
    państwo...
    Ekonomicznie to jest jawna lewacka farsa i analfabetyzm a nie program
    prawicowej partii.
    Prawicowi to oni są w kontekście tradycji, konserwatyzmu itp. choć i tu
    też nie do końca.

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info