    Date: Tue, 15 Jul 2014 14:54:26 +0200
    From: twistedme <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: OT Slider do kamery

    W dniu 2014-07-15 14:09, k...@g...com pisze:
> [...]
    Track-Dolly-Slider-ROLLER-Bearing-load-8KG-for-DSLR-
    /111127059052?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item19dfb05
    a6c

    > Jeśli dla siebie do prywatnego użytku to sobie odpuść. Raz albo dwa razy użyjesz i
    Ci się nie będzie chciało bawić. Waga aparatu sugeruje że to raczej jest kamera i
    niekoniecznie u cioci na imieninach będziesz coś utrwalał. W takiej sytuacji kup cały
    gotowy slider. Wystrzegaj się takich na szynach co się igus czy jakoś tak nazywają.
    Gną się pod ciężarem kamery.

    No właśnie ja ogólnie się filmowaniem nie zajmuję (praktycznie tylko
    foto, a to i tak nie jest rdzeń mojej działalności :)), a mam tu dobrego
    znajomego, któremu wyświadczam przysługę. Obiecałem coś tam o firmie
    skręcić, więc nie chcę w to inwestować, bo wiem, że użyję ze 3 razy.

    O tym mówisz? http://www.igus.pl/wpck/6189/filmtechnology