  • Data: 2012-12-07 12:50:12
    Temat: Re: [OT] - Wyborcy wam tego nie wybaczą
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:db4f7227-4371-44ae-8ca0-2db8a422802e@googlegrou
    ps.com...
    W dniu piątek, 7 grudnia 2012 10:23:10 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    >Niekoniecznie. Zależy jak tam władze gminy gdzie masz nieruchomość przyjma
    >zasady naliczania. U nas naliczać będa od ilości >zuzytej wody- więc jak
    >nie mieszka nikt= wody nie zużywa= nie płaci

    Kris, placenie za wode i kanalizacje to nic innego jak kupowanie towaru. Nie
    mam pojecia jak ma sie podlewanie ogrodu, czy napelnianie basenu ze
    smieciami. A to jest jak z abonamentem radiowym dla firmowych samochodow z
    radiami. Nie da sie udowodnic komus, ze oglada telewizje to pojedzie sie po
    najprostszej linii. Niech wlasciciel zaplaci dwa razy.
    W moim akurat przypadku jest tak, ze w wyzej wymienionej nieruchomosci
    przebywa sie okazjonalnie. Pare razy latem, pare razy zima, wiec woda sila
    rzeczy jest uzywana. Jak sa imprezy to smieci pakuje sie do worow i wywozi
    tam gdzie sie mieszka. Co w tym dziwnego, skoro przebywajac gdzie indziej
    nie przebywa sie tam gdzie sie mieszka w tym samym czasie, a za wywoz smieci
    i tak sie przeciez placi.

    Pozdro.. TK