  • Data: 2012-12-07 13:54:19
    Temat: Re: [OT] - Wyborcy wam tego nie wybaczą
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 7 grudnia 2012 12:50:12 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > W moim akurat przypadku jest tak, ze w wyzej wymienionej nieruchomosci
    >
    > przebywa sie okazjonalnie. Pare razy latem, pare razy zima, wiec woda sila
    >
    > rzeczy jest uzywana. Jak sa imprezy to smieci pakuje sie do worow i wywozi
    >
    > tam gdzie sie mieszka. Co w tym dziwnego, skoro przebywajac gdzie indziej
    >
    > nie przebywa sie tam gdzie sie mieszka w tym samym czasie, a za wywoz smieci
    >
    > i tak sie przeciez placi.

    Oprócz domu mam mieszkanie w bloku. Wokół bloku kilkanascie tzw bliźniaków. Niektórzy
    właściciele tych budynków notorycznie podrzucają śmieci do smietnika blokowego. Chcąc
    nie chcąc "moja wspólnota" za to płaci.
    Od lipca problem zniknie i barany z "bliźniaków" tez będą płacic. Dla nich podwyżka
    będzie duża bo do tej pory płacili 0zł teraz zapłaca 20-40zł miesięcznie pewnie.