eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji? › Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Date: Fri, 22 Jan 2016 09:55:21 +0100

    W dniu 2016-01-22 o 09:27, Budyń pisze:

    > Biedni ci z kodu -ja uwazam tych szaraków za uczciwych patriotów - tyle ze wiedze
    historyczną mają zerową, sa zmanipulowami mediami i oni rzeczywiscie wierza ze walcza
    o polske a nie o koryto układu.

    Ale wiesz Budyn - trzy rozbiory, ponad sto lat bez panstwowosci, druga
    wojna swiatowa... No tego ucza w podstawowce. I choc nie bylem nigdy
    wyborca PIS to ciesza mnie slowa premier na forum miedzynarodowym, ze
    Polska to suwerenny kraj. Prawde mowiac od czasu przemian czegos takiego
    sobie nie przypominam. Poprzednicy jakby tylko klepali co unia kazali.

    Pozdro.. TK