eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji? › Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
  • Data: 2016-01-22 11:42:54
    Temat: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 22 stycznia 2016 11:28:37 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Obawiam sie, ze jednak nie maja. :-(
    > Sa oczywiscie pewne kosmetyczne mozliwosci dajace jakas nadzieje na
    > zmiane. Ale szerszej koncepcji na horyzoncie nie widac.

    Jakie? Jak narazie to wprowadzili tylko kilka nowych podatkow plus przewijala
    sie dyskusja o dowaleniu wszystkim przedsiebiorcom zusu liczonego od
    *przychodu* :) Ja tam od strony pisu jeszcze zadnego dobrego pomyslu nie
    slyszalem (dobry pomysl = uproszczenie prawa, zmniejszenie podatkow,
    zmniejszenie kosztow pracy, zmniejszenie liczby urzednikow). Narazie robia
    dokladnie odwrotnie.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.