eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji? › Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    From: "Ghost" <g...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <n7t62h$jk$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Date: Fri, 22 Jan 2016 13:23:32 +0100

    dyskusyjnych:n7t62h$jk$...@n...news.atman.pl...

    W dniu 2016-01-22 o 12:30, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    >Banki to odrebny temat. Umowmy sie, ze i tak by to zrobily.

    Jakiś racjonalny dowód?

    >Poza tym, co widac po zyskach wcale nie musza.

    Jakieś liczby masz?

    >To, ze moze byc drozej w marketach wcale nie znaczy, ze bedzie gorzej dla
    >nas. Osobiscie uwazam, ze towar powinien byc drogi a nie tani.

    Radek miał rację, jest śmiesznie :-)

    >Nie ja tylko teoria mnoznika w podstawach ekonomii.

    Mnożnik spowoduje, że gdy wezmą kasę ode mnie i przekażą na na cudzego
    bahora, to bahor dostanie więcej niż mnie zabrano i jeszcze starczy na
    urzędników robiących tę przekładkę?
    Coraz weselej - gdzie uczą takiej ekonomii?

    >Do biedronki jedzie ciagnik z naczepa do sklepu za rogiem samochod osobowy.
    >Jeden odliczy VAT od paliwa i czesci zamiennych, drugi tylko od czesci
    >zamiennych 50%.

    Naczy w twoim świecie ciągniki są "nienasze" a osobówki nasze?

    >Ze jak?

    No w zeszłym roku, za rządu PO kto donosił do Unii na Polskę?