eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji? › Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sat, 6 Feb 2016 01:24:05 -0800 (PST)
    <c...@g...com>
    <3...@g...com>
    <6...@g...com>
    <e...@g...com>
    <1...@g...com>
    <n90j7p$upt$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <n929eo$gum$1@node2.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <56b5b52c$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 6 lutego 2016 09:56:21 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > Nie uważacie, że stawianie takich kryteriów jest po prostu nieuczciwe?
    > Po pierwsze PIS przed wyborami obiecywał "500 zł na każde dziecko".

    program był ogłoszony jako prodemograficzny - rodzina z docelowym jedynakiem nie dosc
    ze demografii nie poprawia to jeszcze 500zł zmniejsza budzetowe srodki przeznaczone
    dla rodzin wielodzietnych.
    Jesli juz chcesz mówic o oszustwach wyborczych to porównaj z innymi partiami - pis to
    pierwsza partia od lat która w ogóle swoj program próbuje realizowac. Zarzucac ze nie
    jest w 100% zrealizowac zapoowiedzi jest niepowazne - zwlaszcza ze dopiero zaczyna
    rzadzic wiec finanse panstwa ma po poprzedniej ekipie.

    > Wiele "baranów" dało się nabrać na te obiecanki i poszło zagłosować na
    > PIS. Więc niech teraz z modry cholewy nie robią tylko niech się wywiążą
    > ze swoich obietnic przedwyborczych.

    wyborcy to ocenia za niecałe 4 lata

    > Po drugie stawiając takie kryteria, poróżniają naród

    naród jest poróżniony i nic tego nie zmieni. Lemingi zeby pis sie zesrał nie
    pokochają "kurdupla kaczora".

    > Osobiście jestem za wprowadzeniem zwolnień podatkowych dla rodzin na
    > każde dziecko tak jak jest to w wielu zachodnich krajach. Jest to o tyle
    > leprze od PISowskiego rozdawnictwa, że nie demoralizuje ludzi.

    takie odliczenia realnie wspierające (a nie tylko PRowa zagrywka) mają sens wyłącznie
    w systemach w których pracujący ojciec zarabia na tyle duzo aby utrzymac matke z 5ka
    dzieci. Przy 5ce dzieci matka nie pracuje zarobkowo.

    > najuboższych powinno się stworzyć dotowane z budżetu państwa stanowiska
    > pracy np. przy sprzątaniu terenu, odśnieżaniu, czy też drobnych pracach
    > remontowych itp. Zamiast rozdawnictwa, mobilizować ludzi do pracy.

    to jest inny niz prodemograficzny program i zgadzam sie ze powinien zaistniec. Moim
    zdaniem panstwo przez rok czy dwa powinna dopłacac składki zus pracodawcy który
    zatrudnia bezrobotnego.

    b.