eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji? › Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
  • Data: 2016-02-06 09:58:44
    Temat: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    On 05.02.2016 20:25, masti wrote:

    > odpowiesz w końcu skąd weźmiesz te pieniądze? bo ich nie ma.
    > i skąd weźmiesz pieniądze na wypłaty już przyznanych emerytur?

    Wiem do czego pijesz. Przedstawiłem ci opis problemu i sposób jego
    rozwiązania, którego rzekomo nie ma Korwin i podobnie do niego myślący.
    Ty chcesz mi wykazać, że na dzień dzisiejszy nie ma w kasie pieniędzy,
    więc jakby jutro Korwin przejął władzę, to nie będzie miał środków na
    wypłatę bieżących emerytur. Przecież wiadomo, że nie da się tego zrobić
    w jeden dzień! W okresie przejściowym trzeba by było używać wielu
    narzędzi, łącznie z zasilaniem kieszeni emeryta ze środków budżetowych.
    To jest jednak problem przejściowy, który wynika tylko z błędów
    poprzedniego systemu, a nie ze sposobu rozwiązania problemu przez
    wolnościowców.
    Docelowo emeryt mam mieć wypłacaną emeryturę tylko ze zgromadzonych
    środków w prywatnych funduszach emerytalnych _i_ _jednocześnie_ z
    uzupełnionych kont byłego ZUSu. W zależności w jakim etapie kariery
    zawodowej zastała go ta zmiana, proporcje będą rózne.

    W każdym razie - jest to realny plan do realizacji, brakuje tylko chęci
    politycznej do zmian.

    --
    niebieski