eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji? › Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Date: Sat, 6 Feb 2016 10:33:05 -0000 (UTC)
    <n92c35$lip$1@dont-email.me> <n92ceb$2ra$13@usenet.news.interia.pl>
    <n92cg1$n8e$1@dont-email.me> <n92ds2$2ra$14@usenet.news.interia.pl>
    <n92ef9$v3r$1@dont-email.me> <n92fdg$2ra$15@usenet.news.interia.pl>
    <n92gad$6mi$1@dont-email.me> <n92hd6$2ra$16@usenet.news.interia.pl>
    <n92ii4$g02$1@dont-email.me> <n92kbk$t4u$1@usenet.news.interia.pl>
    <n92keq$npt$1@dont-email.me> <n92l70$t4u$3@usenet.news.interia.pl>
    <n92svc$qeg$1@dont-email.me> <n94ck5$mg8$1@usenet.news.interia.pl>

    niebieski wrote:

    > Wiem do czego pijesz. Przedstawiłem ci opis problemu i sposób jego
    > rozwiązania, którego rzekomo nie ma Korwin i podobnie do niego myślący.
    > Ty chcesz mi wykazać, że na dzień dzisiejszy nie ma w kasie pieniędzy,
    > więc jakby jutro Korwin przejął władzę, to nie będzie miał środków na
    > wypłatę bieżących emerytur. Przecież wiadomo, że nie da się tego zrobić
    > w jeden dzień! W okresie przejściowym trzeba by było używać wielu
    > narzędzi, łącznie z zasilaniem kieszeni emeryta ze środków budżetowych.

    a mniej teoretycznie?
    to Ci pomogę
    budżet
    przychody 296 879 236 000,00 zł 296 879 236 000,00 zł
    wydatki 351 499 236 000,00 zł 496 423 675 000,00 zł
    deficyt 54 620 000 000,00 zł 18,40% 199 544 439 000,00 zł 67,21%

    ZUS
    dopłata 42 065 654 000,00 zł
    składki 144 924 439 000,00 zł
    razem 186 990 093 000,00 zł

    wydatki 196 802 103 000,00 zł
    deficyt 9 812 010 000,00 zł 5,25%

    proponujesz ni mniej ni więcej tylko zwiększenie deficytu budżetu
    Państwa z 54mld do 200mld. I tak przez 60 lat
    gratuluję pomysłu

    > To jest jednak problem przejściowy, który wynika tylko z błędów
    > poprzedniego systemu, a nie ze sposobu rozwiązania problemu przez
    > wolnościowców.
    > Docelowo emeryt mam mieć wypłacaną emeryturę tylko ze zgromadzonych
    > środków w prywatnych funduszach emerytalnych _i_ _jednocześnie_ z
    > uzupełnionych kont byłego ZUSu. W zależności w jakim etapie kariery
    > zawodowej zastała go ta zmiana, proporcje będą rózne.
    >
    > W każdym razie - jest to realny plan do realizacji, brakuje tylko chęci
    > politycznej do zmian.

    nie jest . patrz wyżej. Ale wiem, że dla korwinistów proste dodawanie
    jest zbyt skomplikowane

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?