eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji? › Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    From: "Ghost" <g...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <e...@g...com>
    <1...@g...com>
    <n90j7p$upt$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <n929eo$gum$1@node2.news.atman.pl>
    <56b58653$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
    <nb6lut$2tf$1@node2.news.atman.pl>
    <56d6fd6f$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
    <nb7njc$6h5$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Date: Thu, 3 Mar 2016 09:10:42 +0100

    dyskusyjnych:nb7njc$6h5$...@n...news.atman.pl...

    W dniu 2016-03-02 o 15:49, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    >Osobiscie nie sadze, ze sie to uda.

    Cóż nie jedyna to kwestia w której się różnimy. PiS w prowadza całą masę
    podatków twierdząc, że to jacyś mityczni bogacze zapłacą. Począwszy od
    bankowego, przez handlowy, teraz do ubezpieczeń OC będą doliczać 12%,
    następnie ubezpieczenia samochodowe będą wypłacane wyłącznie za fakturę,
    itd. itp. Do tego cała masa oszczędności pod płaszczykiem czynienia dobrze -
    począwszy od przekonywania rodziców by wysyłali dopiero siedmiolatków do
    szkoły (w przedszkolu dziecko kosztuje mnie, oraz sporo dzieci nie
    znalazłoby miejsca nawet w przedszkolu).

    A potem dowiadujemy się, że Kaczyński robi szefem największej polskiej
    spółki energetycznej znajomą sowiej mamy, która jemu samemu dopiero co
    pożyczyła 200tys.

    Maniek do kurwy nędzy jesteś aż tak naiwny???