eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji? › Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Date: Mon, 7 Mar 2016 13:56:11 +0100
    <9...@g...com>
    <3...@g...com>
    <9...@g...com>
    <nb6m3l$2tf$2@node2.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <nb7o6k$78m$1@node2.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <nbjnne$o1h$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@g...com>

    W dniu 2016-03-07 o 12:20, Kris pisze:
    > Ano. Ergi jakoś zamilkł
    > Jutro do Mamy z kwiatkiem jadę to przy okazji zapytam czy moja 4 lata młodsza
    siostra cos tam po mnie z ciuchów nosiła i czy tak taniej ich kosztowała;)

    W mysl przeczytanych tu argumentow postanowilem zmienic swoje
    przyzwyczajenia. Z mocnym postanowieniem poprawy pojechalem na poludnie
    kraju. Slask to bedzie latwiej. Tu nawet walkiem bez drabiny domy z
    zewnatrz maluja to moze i mnie oswieci. W czasie jazdy taniutko jak nie
    wiem co - jakies 8L/100, poza wpadka podczas obiadu po drodze. Paliwo
    kosztowalo mnie jak koledzy pisza, czyli tyle samo jak jechal bym sam.
    Ale ten obiad... Nie zrazam sie i jedziemy dalej. Wszystko wraca do
    normy, bo podroz kosztuje dalej tyle jak bym jechal sam. Dojezdzamy na
    miejsce, wyciagamy bagaze i meldujemy sie w pokojach. Kuzwa mysle sobie,
    jakis nieogarniety jestem. Nocleg razy piec. Poirytowany tym faktem
    jeszcze tego samego dnia jedziemy na stok podbudowac ego. Dzieciaki
    rosna, poza tym nie wiedza jeszcze w ktora strone pojsc, boazeria czy
    parapet, wiec swojego sprzetu nie maja. Idziemy do wypozyczalni. Kuzwa
    kaza placic za trzy komplety. Chyba jestem nienormalny mysle sobie,
    skoro innych kolejne dziecko nie kosztuje. Probuje wsadzic trojke w
    jedne buty. Nie wychodzi. To moze trzy pary w jedne narty? Chu tam, nie
    przyjechalem biadolic - idziemy po skipass. Jeden moze wystarczy na
    wieczorna jazde. Dobra, niech bedzie trzy... No nie wysratczylo. Ja zem
    prosty chlop ze wschodu to i jest nad czym pracowac, skoro innym sie
    udaje. Nie poddaje sie. Siedze teraz i mysle jak by tu pojsc na basen
    wieczorem i zaplacic za troje. Lato idzie to kajaki sie zaczna. Moze
    wsadzimy sie do jednego?

    Pozdro.. TK