eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji? › Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
  • Data: 2016-03-07 20:50:08
    Temat: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 7 marca 2016 14:12:14 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > I już nie będzie tak że na Facebooku wpisze Gruzja bo bilety tanie się pojawiły i
    za dwa dni masz ekipę zmontowaną. Bo okaze się ze któreśą z dzieciaków nie może bo
    szkoła inne jakiś wytęp w MDKu a kolegi córka zachorowała i na teraz z Gruzji nici.

    Szkola to nie problem. A co mnie kolegi corka bedzie interesowac? Nie moze
    to nie jedzie - nie widze problemu, zeby jechac samemu. Za miesiac np. jade
    sam z zonka na Teneryfe. Podczas podrozy poznalem wielu ludzi, ktorzy jezdza
    w podroze z dziecmi. Malymi dziecmi - najmniejsze mialo 3 m-ce. To wszystko
    zalezy od podejscia rodzicow, a nie ze sie nie da, bo nie.

    > Też byłem kawalerem i było jak pisałeś kiedyś wcześniej- hasło piwo, biwak czy inna
    impra i ekipa w jeden wieczór zmontowana a FB i innych Twitterów nie było.
    > Teraz niby ci sami ludzie ale głupie terminy trudno dograć.
    > Wszystko przed Tobą, zobaczysz że tak zerojedynkowo się nie da.

    Coz, wiekszosc moich znajomych juz ma dzieci i jakos sie udaje :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.