eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji? › Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
  • Data: 2016-03-09 07:27:52
    Temat: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 7 marca 2016 20:47:20 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Przekreciles - napisalem, ze kolejne kosztuje *mniej*, a nie, ze nie kosztuje
    > nic. Kazdemu dzieciakowi kupowales oddzielny, nowy fotelik do samochodu?
    > Kazdemu dzieciakowi kupowales wanienke do kapania za gowniaka? Kazdemu
    > dzieciakowi kupowales nowy, inny wozek? Itp itd.

    > A ja dalem przyklad, ze jednak kosztuje mniej.

    Pytałem Mamy:
    Wanienka- ja miałem taką metalową ocynk czy inna emala- takie czasy. Siostra 4 lata
    później na plastykową się załapała. Darmo nie dali Mama mowi
    Wózek- podobnie, ja jakiś na dużych kołach jak od składaka roweru, siostra na
    mniejszych amortyzowany skórzanymi paskami. Darmo nie był
    W butach po mnie siora nie chodziła nie wiem czemu.
    Fotelik- Tata miał Zuka a czasy takie że na pace na desce pasażerowie siedzieli jak z
    sąsiadami nad morze jechaliśmy np. W dalsze trasy rzędu 100km to na pakę fotele z
    salonu wstawiał żeby było wygodniej i się jechało. Pamiętam, potwierdzam. Milicja się
    nie czepiała.
    Ale dzisiaj dziewczyna ze mną pracuje- dwójkę dzieci rok po roku ma- jacyś dziwni bo
    dwa foteliki z atestem itp kupili za niemałe pieniądze.- Ty sugerujesz że można w
    jednym- podpowiem;)
    Staraj się- wszystko przed Tobą. Pogadamy za lat kilka.