eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji? › Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
  • Data: 2016-03-10 11:58:20
    Temat: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-10 o 11:45, Adam Sz. pisze:

    > Ja juz dyskutowac nie mam zamiaru - mam kilka niezaleznych zrodel, gdzie liczyli
    > i podaja, ze kazde kolejne dziecko kosztuje mniej - dyskusja tu jest
    > niepotrzebna, taki jest fakt :-)

    Wiesz co jest najlepsze? Ze Ty mowisz nam jak jest. Moglaby to byc
    ironia, gdyby tylko byla. Ale Ty tak na powaznie. Lekki dramat tej
    sytuacji polega na tym, ze zrodlem dla wiedzy przez Ciebie linkowanej
    jestesmy my. I to my wiemy jak jest a nie statystyka. Nie chcesz sluchac
    to Twoja sprawa. Mozesz miec wlasne wizje jakie tylko chcesz, ale jak
    dla mnie nie zwalnia to z myslenia. Nie przecze temu, ze sa rodziny w
    ktorych jedni chodza w ciuchach po drugich. Byc moze trzecie dziecko
    jezdzi w wozku po pierwszym. To wszystko jest mozliwe, ale im dzieci
    starsze to z tym trudniej. Nie ma tez obowiazku edukacji. Wszystkie moga
    zakonczyc ja wzglednie wczesnie i koszty radykalnie spadaja. Pomysl i
    sam powiedz jakie wg. Ciebie sa mozliwe oszczednosci? Skoro to takie
    oczywiste to w punktach latwo wymienic. Wanienke i ubrania dla
    niemowlaka pominmy.

    Pozdro.. TK