eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji? › Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
  • Data: 2016-03-10 14:43:46
    Temat: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-10 o 12:57, Adam Sz. pisze:

    > Ja tylko pokazuje co mowia na ten temat fachowcy ktorzy to policzyli :-)
    >
    > I to sie jedynie zgadza z moimi obserwacjami - a jak pisalem - wiekszosc moich
    > znajomych juz ma dzieci. Mam znajoma ktorej dochod przekracza 10k, a jej
    > dziecko chodzi w ciuchach noszonych przez nia (matke!), jej jednego syna i
    > teraz drugiego (!). Czyli ciuch w obiegu od 35 lat :-) I bynajmniej nie chodzi
    > o skapstwo - ot ciuch dobry, to sie nosi :)

    Adam, tego nie neguje, ale rodzina zwykle nie funkcjonuje w ten sposob.
    Pojedyncze ciuchy zgoda.

    > Piszesz o edukacji - no wiec np. mozna korzystac z tych samych ksiazek
    > (choc pewnie zalezy jaka roznica wieku bo te sie co jakis czas zmieniaja).
    > Jak ktos mieszka poza miastem - mozna dzieci zawozic i przywozic za jednym
    > kursem, a nie dwoma.
    >
    > Nie widze sensu zebym mial Ci to wszystko wyliczac, skoro ktos to juz
    > dokladnie wyliczyl - moje wyliczenia i tak nie beda dla Ciebie przeciez
    > wiarygodne :)

    No dobra, ale wlasciwie jaki rzad wielkosci sie nie zgadza? Fakt, ze
    kolejne dziecko nie kosztuje dokladnie tyle co pierwsze, czy to, ze
    jednak kosztuje duzo? Trzymajac sie linku to 150 tys. drugie i 125 tys.
    trzecie to jednak daje razem z pierwszym 475 tys. To roznica 925 vs 2200
    zyli miesiecznie przez 18 lat. Duzo to czy malo, bo sam juz nie wiem?
    Warto wspierac czy nie?

    Pozdro.. TK