eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji? › Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
  • Data: 2016-03-10 13:56:51
    Temat: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 10 marca 2016 12:57:17 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > Piszesz o edukacji - no wiec np. mozna korzystac z tych samych ksiazek
    > (choc pewnie zalezy jaka roznica wieku bo te sie co jakis czas zmieniaja).

    Tu widać jak mało wiesz.
    Od tego roku książek( w sensie podręczników) nie kupowałem wcale bo kupowała szkoła-
    tak minister czy ktoś tam wymysłił.
    A w ubiegłych latach zestaw książek na dzieciaka to tak koło 4-5stów wychodził jeśli
    gdzieś w Bonito zamówiłeś. W realu drożej.
    Tylko taki myk że 2/3 z książek to ćwiczenia które nie sprzedasz a część z
    pozostałych po roku już jest nieaktualna bo "nowa podstawa programowa" Wydawnictwa
    dbają o swoje interesy.
    Córka na szkolnym bazarku na koniec roku sprzedawała zawsze to co mogła i uzyskiwała
    za te książki zawrotną kwotę ok 50zł. Więc o tego typu oszczędnościach na książkach
    tu możesz mówić.
    Książki więc to pudło z Twojej strony, foteliki do samochodu to tez ślepy strzał,
    próbuj dalej

    > Jak ktos mieszka poza miastem - mozna dzieci zawozic i przywozic za jednym
    > kursem, a nie dwoma.
    Pierwsze 4 - lat tu się mogę zgodzić później dzieciaki już np. komunikacja miejską
    jeżdżą czy jak u nas dość popularne rowerami. Na biletach czy rowerach raczej nie
    zaoszczędzisz

    > Nie widze sensu zebym mial Ci to wszystko wyliczac, skoro ktos to juz
    > dokladnie wyliczyl - moje wyliczenia i tak nie beda dla Ciebie przeciez
    > wiarygodne :)
    Pogadamy za lat kilka jak Twoje dzieciaki w wiek szkolny wejdą i wtedy przeliczysz.