  • Data: 2012-02-21 03:15:30
    Temat: Re: Obowiazek od?nie?ania posesji.
    Od: "p 47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:3c5e2036-777c-4eec-93d0-cbc0110018df@e27g2000vb
    u.googlegroups.com...
    On 20 Lut, 04:55, "Andrzej Ruczkowski" <a...@i...pl>
    wrote:
    > Użytkownik "Piotr" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Płacisz za odśnieżanie drogi
    >
    > No właśnie o to chodzi, że jak sam stwierdzasz, "płaci za odśnieżanie
    > drogi".
    > Chodnik natomiast jest częścią drogi, a więc jego odśnieżanie jest już
    > opłacone,
    > czyli właściciel nieruchomości jest zmuszany do wykonywania pracy, za
    > której
    > wykonanie ktoś inny bierze pieniądze.

    Wybacz, ale to demagogia i łapanie za słowa. Zarówno mojemu
    dyskutantowi, jak i mnie chodziło o jezdnię. Gmina odśnieża jezdnię, a
    mieszkańcy - chodniki.

    Zrozum wreszcie, że gdyby nakazano WSZYSTKIM mieszkańcxom odśnieżać chodniki
    to cóż, -skoro nie potrafili wyegzekwować pozytecznego, - (tj. i na
    odsnieżanie) zużytkowania wpłacanych przez siebie podatków, a nie chca ich
    zwiększenia to niechaj odśnieżają!
    Ale obecnie to wbrew temu co piszesz nie wszyscy mieszkańcy odśnieżają (tj .
    nie wszyscy z chodników korzystający), ale tylko niewielka ich grupka (w
    miastach), tj. własciciele nieruchomości;- dlaczego pozostali mieszkańcy
    korzystający z chodników są z tego obowiązku zwolnieni?!