  • Data: 2012-02-21 08:21:04
    Temat: Re: Obowiazek od?nie?ania posesji.
    Od: Piotr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Lut, 04:24, "p 47" <k...@w...pl> wrote:

    > To jest argument z innej beczki, mniej praktyczny. Otóż ten kawałek
    > terenu wcale nie jest "nieswój", jest wspólny. Korzystasz z niego i
    > bardzo byś się zdziwił, gdyby gmina Ci tego zabroniła.
    >
    > KOrzystam NIE SAM, ale i tysiące osób razem ze mną . Tymczasem tylko ja mam
    > obowiazek go odśnieżać! - dlaczego?

    Bo oni odśnieżają przed swoimi domami. Także dla Ciebie.

    > Nazywając rzeczy po imieniu okazuje się, że dyskutuję z idiotą!

    Mam wrażenie, że w ferworze dyskusji wiele osób zapomina o jednym
    fakcie. Obowiązek odśnieżania chodników nie spoczywa tylko na
    mieszkańcach domów jednorodzinnych. Jeśli przed blokiem czy kamienicą
    jest chodnik, to właściciel (spółdzielnia, wspólnota, firma, osoba
    prywatna) ma obowiązek go odśnieżyć. W praktyce - nie odśnieża więc
    zdecydowana mniejszość.