    From: ZbyszekZ <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Obowiązek odśnieżania posesji.
    Date: Wed, 22 Feb 2012 05:09:48 -0800 (PST)
    <d...@h...googlegroups.com>
    <jhv1oa$htk$1@news.task.gda.pl>
    <6...@i...googlegroups.com>
    <29079594.8722.1329901191750.JavaMail.geo-discussion-forums@vbkl3>
    <e...@p...googlegroups.com>

    W dniu środa, 22 lutego 2012, 10:34:34 UTC+1 użytkownik Piotr napisał:
    > On 22 Lut, 09:59, ZbyszekZ <z...@g...com> wrote:
    > Nie sądzę, żeby podatek na odśnieżanie był

    > Jeśli dużo pracuję - wynajmuję firmę. Jeśli choruję - proszę sąsiada
    > albo też wynajmuję firmę. Logiczne?

    No i znowu wprowadzasz niedookreślenia.
    Co to znaczy dużo pracuję? Czy 8h godzin to dużo czy mało?
    Czy jak sąsiad nie ma czasu to mam płacić mandat ja czy sąsiad skoro obiecał?
    Wynajmę firmę - na jakich warunkach?
    Student prawa nie przyjmie umowy z tak opisanymi warunkami jak w tym prawie.
    Zakładam że chciałbyś mandaty przerzucić na firmę.

    > Gmina.

    Na pewno?
    Chodnik zasypany, czyli można mnie ukarać.

    > To nie jest logika, to się nazywa kazuistyka. Masz też obowiązek
    > odpowiadać za czystość na chodniku. Co to jest czystość? Czy jak leży
    > papierek od cukierka, to jest czysto? A jak pół papierka? A jak
    > ćwierć? Takimi zagadkami bawią się dzieci w starszakach. Dorośli
    > używają zdrowego rozsądku.

    Jeśli mowa o pieniądzach, a 500 zł mandatu to konkretne pieniądze (mogę sobie
    wyobrazić straszników miejskich czających się za rogiem co dzień albo i 3 razy
    dziennie) to zdrowy rozsądek musi być równie mierzalny jak mandat a nie widzimisię
    strasznika.

    --
    ZZ@private