  • Data: 2012-02-22 20:12:20
    Temat: Re: Obowiązek odśnieżania posesji.
    Od: Piotr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Lut, 14:29, "s_13" <s...@i...pl> wrote:

    > ale ja mówię o przypadku, jak w pierwszym zdaniu od góry, to uwidacznia
    > problem, jeśli nie jesteś w stanie sprzątać, to musisz zapłacić komuś, kto
    > to za ciebie zrobi i tu pytanie, dlaczego tylko ty musisz płacić...

    Przecież to już było napisane pięć razy: odśnieżać musi każdy, jeśli
    przy domu jest chodnik. Właściciel prywatny czy nie, dom jednorodzinny
    czy nie - wszystko jedno. Ty odśnieżasz chodnik przed swoim domem,
    ktoś inny przed swoim, także dla Ciebie. Kiedy chodzisz po jakimś
    osiedlu z blokami, to jak myślisz, kto tam odśnieża chodniki? Św.
    Mikołaj?
    Nie odśnieżają tylko ci, którzy chodnika nie mają - i w tym jest pewna
    sprawiedliwość - nie mają chodnika, który jest ułatwieniem, więc nie
    muszą nic odśnieżać. Spróbuj przekonać kogoś, kto nie ma przed domem
    chodnika, że powinien płacić jakiś podatek na odśnieżanie chodników -
    zaśmieje Ci się w twarz i powie, żeby gmina najpierw mu ten chodnik
    zrobiła, a potem będzie płacił.

    Piotr