  • Data: 2012-11-09 21:01:04
    Temat: Re: Ocena kosztu wybudowania budynku.
    Od: scruffty <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 9 Nov 2012 16:38:31 +0100, brunet.wp napisał(a):

    > Liczenie sposobem kwoty za metr kwadratowy powierzchni użytkowej da bardzo
    > niedokładne szacunki.

    > Dom ma 130m2 powierzchni użytkowej, 160m2 całkowitej. Na stan deweloperki
    > założyłem w kosztorysie 300kzł i wydaje się, że tyle wyjdzie +- 10kzł.

    160 * 2 tys. m2 = 320 - niby niedokładnie, ale jakiś rząd wielkości idzie
    złapać.

    Można jeszcze zamówić kosztorys do projektu mimo, że większość cen jest tam
    dość niedokładnych przydaje się do szybkiego oszacowania ile czego jest. Za
    100-200 zł myślę, że warto, ja kupiłem i kilka razy się przydał.

    scruffty