  • Data: 2011-07-11 06:34:54
    Temat: Re: Ocieplanie bramy garażowej
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Lip, 08:00, "Kris" <k...@W...PL> wrote:

    > A gdybyś dał bramę 5,18 a otwór docieplił styropianem po np 10cm z kazdej
    > strony to miałbyś swiatło bramy ok 5m i bez mostka termicznego praktyczne

    Dokladnie. Zeby chociaz wymurowal to z cieplejszego materialu, a nie z
    betonu! Toz to wychladza sciane jak cholera.

    Bartek - tak wygladaly moje bramy tuz po montazu, a przed ociepleniem:

    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=1408

    A tak po ociepleniu:

    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=2195

    O ktore widoczne uszczelki chodzi ?? :)