  • Data: 2017-05-07 13:00:08
    Temat: Re: Ocieplanie elewacji samemu - ile trwa?
    Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Kolegów trochę ponosi liczenie jest proste. przykład 200 m2 Jeżeli ekipa 3 osobowa
    pracuje 2 tyg. Po 12 godzin daje to ponad 500 godzin. Podziel To sobie przez swój
    wolny czas ( dla przykładu etat to w pracy 168godz!!. ). Sam u siebie kleiłem
    styropian (pianowałem każde łączenie i zaciągnął siatkę klejem dwa razy - drugi raz
    idzie klej szybko i łatwo. Zajęło mi 3 tygodnie. Pamiętaj że bez pomocnika roboty
    nie da się idealnie podzielić. Szczerze jak nie musicie to nie zabierajcie sie di tej
    roboty.wiem co mówię bi sam to przeżyłem.
    Pozdrawiam Kamil