  • Data: 2013-11-10 13:00:54
    Temat: Re: Ocieplanie pianką
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    forestdumb pisze:
    > Moze nie podgrzali piany odpowiednio albo byla za niska temeperatura? W
    > inwestycji ktora ja widzialem piana byla z 30minut podrzewana (tj
    > substancje bo piana to sie dopiero robi pozniej :P ) a i temperatura w
    > pomieszczeniu musi byc odpowiednia.

    Masz rację, grzeje się. Jeden zestaw to prawie godzina grzania jak sądzę
    (nie liczyłem im czasu).
    Mieliśmy pomierzone temperatury, wilgotność powietrza oraz podłoża,
    nawet wiązarów i stężeń. Warunki zbliżone do obecnych.
    Jedyna różnica jaką widzimy, to fakt że wtedy był wiatr, a teraz prawie
    bezwietrznie. Poddasze zamknięte, przeciągów tam nie ma (zresztą piana
    po podłodze idzie), a bąbel wyskoczył blisko środka, więc ja osobiście
    nie wierzę w tą przyczynę.

    Pewnie się tego już nie dowiem, szkoda, bo ciekawy jestem. Z drugiej
    strony, mam skończone i jestem pewny że bąbli nie ma.

    Miłego.
    Irek.N.