  • Data: 2013-11-16 18:37:55
    Temat: Re: Ocieplanie pianką
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:062f4218-a79b-40bb-be9e-7200d84a6063@googlegrou
    ps.com...
    >spekan -> w ich przypadku praca wiezby NIE miescila sie w zakresie ugiecia
    >piany bo wywalilo im dziure na 1m x 10-15cm :)

    adam, raczej nie spodziewam sie zebys sugerował prace wiezby w zakresie
    5-10cm :-)
    Czyli więźba nie ma nic wspólnego z tymi dziurami - czyli mieszanie jej to
    tych usterek jest szukaniem dziury w całym.

    >Nikt nie wie czemu.
    >Prawdopodobnie w zlej temperaturze mieszali skladniki albo w zlych
    >proporcjach.

    pistolet do natrysku kosztuje 10kzł, tyle znalazłem, reszta sprzetu dojdzie
    pewnie do 50-100kzł. Samodzielne natryskiwanie chyba nie wchodzi w gre.

    b.