    From: QbaB <Q...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ocieplanie poddasza - czy to trudne? ;-)
    Date: Mon, 29 Jun 2009 03:36:54 -0700 (PDT)

    On 29 Cze, 09:56, "Emka" <e...@o...eu> wrote:
    > Wiem, że pytanie z gatunku głupawych, ale może ktoś się ulituje ;-)
    > Jak sądzicie - czy warto porywać się na samodzielne ocieplanie poddasza
    > wełną i wykańczanie płytą G-K, jeśli nigdy się tego nie robiło, czy jednak
    > odżałować trochę grosza i wezwać ekipę (bez gwarancji, że zrobią to dobrze,
    > bo naprawdę trudno znaleźć kogoś dobrego w moich okolicach)? Niby z opisów
    > nie wydaje się to zbyt skomplikowane i wiadomo, że dla siebie robi się
    > dokładniej i staranniej, ale z drugiej strony może to tylko tak ładnie i
> [...]

    Warto.
    Zwłaśzcza jezeli lubisz sie pomęczyc trochę ale później mieć
    satysfakcję.
    Musisz sie liczyc z pewnymi niedociągnięciami (mi przynajmniej nie
    wydzodziło nigdy szpachlowanie i "gładziowanie")
    Wełna nie jest przyjemna ale dużo zależy od tego jaka to wełna. Ja u
    siebie zakładałem SuperMate z Isovera i jest dużo lepsza niż isomata
    czy tym bardziej unimata isovera czy tez jakas z Ursy (takie mam tylko
    porównania).
    Rzeczywiście chyba lepiej układa się wełnę jak jest chłodno (można się
    szczelniej ubrać).
    Na pewno musisz miec co najmniej jedną osobe do pomocy (zwłaszcza przy
    przykręcaniu płyt) Pozostałe czynności da sie zrobic samemu ale w
    dwójkę jest lepiej.
    P.S.
    Ja zrobiłem tylko ok 150 m2 takich sufitów jednak u mnie w domu
    właśnie dziś weszła ekipa i robi to za mnie ale głównie z powodu braku
    czasu a nie umiejętności czy chęci. Gdyby nie to to mógłbym
    zaoszczędzic ponad 3500 zł.

    Pzdr
    QbaB