  • Data: 2010-01-04 21:56:41
    Temat: Re: Ocieplanie poddasza piankąpoliuretanową
    Od: e-kran <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Sty, 20:05, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    wrote:

    > Tak samo jak pianka polistyrenowa (styropian).

    Widziałem 2 tygodnie temu świeżo wyremontowany budynek z nową
    elewacją, w którym wybuchł pożar na 2 piętrza. Spaliła się / stopiła
    spora część elewacji. "Praw fizyki pan nie oszukasz..." ;-)
    Ja też mam ocieplenie ze styropianu. Jednak dach to co innego. Wydaje
    mi się, że kombinacja więźby drewnianej z poliuretanem jest bardziej
    palna niż kombinacja dowolnego muru ze styropianem.

    Pozdrawiam
    e-kran