  • Data: 2010-01-05 09:58:45
    Temat: Re: Ocieplanie poddasza piankapoliuretanowa
    Od: "Miki" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Szczeline mozna zapewnic poprzez ulozenie ryflowanych plyt styro. A na
    > to pianka PUR.

    Szczelina jest potrzebna przy welnie, zeby wilgoc miala gdzie uciekac, bo
    wilgotna welna traci swoje wlasciwosci.
    Ale ani PUR, ani styropian nie sa nasiakliwe, wiec im szczelina nie jest
    potrzebna.

    Uprzedzajac uwagi co do usuwania wilgoci z pomieszczenia: przeciez miedzy
    plytami k-g a welna i tak daje sie folie paroszczelna. A przy piance ten
    koszt odpada.

    Pozdrówka
    Miki