    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ocieplenie bloku
    Date: Sun, 24 Mar 2013 20:48:52 +0100
    <kikqq6$4pb$1@node2.news.atman.pl>
    <514e0126$0$26682$65785112@news.neostrada.pl>
    <kinjq7$qdr$1@node2.news.atman.pl>
    <514f5521$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik "M." napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Bo jeśli chcesz rury poprowadzić w podłodze, to musisz wymienić podłogi
    > :-)

    Ale ja nie chcę ani nikt ze znanych mi osób które taki remont przeżyli.

    > Dobra. Poprzestańmy na tym, że się w tej kwestii nie zgadzamy.
    > Ja uważam, że przebudowa instalacji C.O. w budynku tak, aby każdy lokal
    > był oddzielnie zasilany wymaga sporej przebudowy oznaczającej remont
    > wszystkich lokali.

    > Ty uważasz, że to prosta rzecz niewymagająca dużych nakładów.

    Ja nie przeczę, że to wymaga remontu wszystkich lokali, ale nie musi się
    wiązać z dużymi kosztami. W najprostszym rozwiązaniu jakie widziałem były to
    dwie rurki miedziane bez otuliny puszczone w listwie przypodłogowej - w
    takim wykonaniu koszt na jeden lokal (zakładając, że zostawiamy te grzejniki
    co są) to 1 góra 2 tysiące. To było jakieś 10 lat temu teraz pewnie taniej
    wyszłoby zrobić to w PEX'ie. 30mb rirki po 2,5 za metr + 10 złączek po 7zł
    sztuka + dwa zawory po 10zł sztuka to jest 130zł. Do tego 15mb listew
    przypodłogowych nie mam pojęcia po ile no i sam miernik który pewnie będzie
    najdroższy.

    > Zgódźmy się co do tego, że się nie zgadzamy :-)

    Tu się nie ma co zgadzać albo nie. Skoro ludzie to robią to pewnie wychodzi
    im że warto.

    Pozdrawiam
    Ergie