    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ocieplenie fundamentu
    Date: Fri, 26 Aug 2016 00:15:37 +0200
    <f...@g...com>
    <npk4eb$lqe$1@node2.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <a...@g...com>
    <b...@g...com>
    <npmmbi$403$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>

    ci napisali dawno ześ bajkopisarz. Daj spokój :)

    > słucham?
    > bemke ma, dom na kredyt w niezłym standardzie ma, stać go by sobie motur fundnąć, a
    zródło dochodu jest jawne. Wobec tego brzmi bardziej wiarygodnie niz wy :) To ze lubi
    sobie pogadac? No i co z tego? Na razie nikt go tu na kłamstwie, o ile widzialem, nie
    przyłapał.

    Tak mi sie przypomina jeden koles z mojej branzy. Chodzi np. po
    hurtowniach z mala cegla pieniedzy w kieszeni. Jako, ze znamy sie juz
    jakis czas wszyscy to i czasem zalatwiamy interesy spotykajac sie w tzw.
    zaciszu. A ten jedyny prawdziwek ma do zaplacenia 200 zyli, ale wyciaga
    te swoja harmonie chu jasny wie po co i odlicza 200 zyli. I niby na kim
    ma to zrobic wrazenie? Wszak wszyscy tak mamy, ale nie czujemy potrzeby
    publicznego epatowania garscia gotowki. To sie nazywa dobry smak. Ten
    sam epizod powtarza sie pod kazda kasa i o harmonii kraza juz dowcipy za
    plecami zainteresowanego z ktorego zwyczajnie wszyscy sie smieja.
    Ogolnie rzecz ujmujac fajnie, ze sa ludzie ktorym w naszym kraju sie
    powodzi. Wole ich jak zagraniczne korporacje i transfer kapitalu. Wiele
    razy o tym mowilem, ale litosci, co mnie obchodzi ile kto zarabia? Jest
    dom, firma, spelnione zachcianki, zdrowe dzieci i dobrze. Tak powinno
    byc. Daje prace to tylko sie cieszyc. Wiecej takich nam trzeba i bedzie
    tylko lepiej.
    A co do Adama? Chyba lepiej dla niego zeby nie podawal sie na tacy. W
    zyciu nic nie jest dane raz na zawsze i lepiej o tym pamietac. Nie ma tu
    zlosliwosci. Ale jak kto sobie chce.

    Pozdro.. TK