    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 26 Aug 2016 11:41:19 -0700 (PDT)
    <f...@g...com>
    <npk4eb$lqe$1@node2.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <a...@g...com>
    <b...@g...com>
    <npmmbi$403$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <npnqm4$ejl$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <3...@g...com>
    Subject: Re: Ocieplenie fundamentu
    From: Budyń <b...@r...pl>

    juz by ci napisali dawno ześ bajkopisarz. Daj spokój :)

> [...]
    fundnąć, a zródło dochodu jest jawne. Wobec tego brzmi bardziej wiarygodnie niz wy :)
    To ze lubi sobie pogadac? No i co z tego? Na razie nikt go tu na kłamstwie, o ile
    widzialem, nie przyłapał.

    podaje wciąż nowe dane by sie bronic - no to mu zarzucacie ze uprawia exhibicjonizm.
    A gdyby tych danych nie podawał, to byście stwierdzili, ze kłamał bo nie ma nic na
    swoją obronę.
    > Tak dziwnym przypadkiem na Adama padło?
    > Jakaś zmowa grupowiczów;)

    popatrz na sąsiedni wątek, kogut sie przypiął niekulturnie ze łżę iz zuzycia gazu
    spadło mi dwukrotnie (co brzmi zasadniczo rzeczywiscie malo wiarygodnie). No to ja
    sie moge grupowo uzewnetrznic i to udowodnic (za flaszkę!). (ktos sie zaraz przypnie
    ze to baaardzo zle pokazywac rachunki za gaz). adam nie ma tak oczywistych dowodów a
    tylko probuje sie bronic ze nie sciemnia.

    b.